Passa al contingut principal

Juan Francisco Casado i Josep Anton Bertran "Ticó" s'incorporen a la llista d'Alternativa per Olèrdola

Juan Francisco Casado Montero i Josep Anton Bertran Sànchez, més conegut com a "Ticó", s'incorporen a la llista d'Alternativa per Olèrdola. Tots dos són persones compromeses i que coneixen les realitats dels seus nuclis. Amb ells i la seva visió, aconseguirem fer realitat moltes propostes. Perquè ens agrada Olèrdola i la seva gent!

Tot seguit us transcrivim la seva presentació, per tal que els conegueu una mica millor.


JUAN FRANCISCO CASADO MONTERO

Soy Ingeniero Técnico y he trabajado realizando estudios de nuevos suministros y reformas de líneas eléctricas así como de técnico de obra y jefe de producción. 

Después de esta etapa, me incorporé como director adjunto a dirección industrial en una empresa industrial fabricante de cables eléctricos especiales, pasando a ser el director industrial con la jubilación de mi padre.

Actualmente soy Gerente y director industrial.

A nivel personal, estoy casado y soy residente en Can Trabal. 


Desde niño me crié en Daltmar, dónde ostento el cargo de Vicepresidente de la Junta de Compensación, con la que hemos conseguido desencallar el proyecto de urbanización y estamos en el mejor momento para darle el empujón final.

Las razones por las que me presento como candidato con APO son claras: a nivel de grupo humano, es el más idóneo y cualificado para poder llevar a cabo los retos que nos esperan estos 4 años; y a nivel personal, me ofrece la oportunidad de aportar mi experiencia profesional en obra así como poder culminar, entre otros, los proyectos de Can Trabal y Daltmar, éste último iniciado por mi madre (así se cierra el círculo), sin dejar de lado la visión global de todo el municipio, para poder conseguir la unión de todos los núcleos.



JOSEP ANTON BERTRAN SÀNCHEZ "TICÓ"
c el Ticó, veí del barri de Can Torres. 

Vaig néixer a Igualada, però de ben petit ja veníem amb els pares a passar el cap de semana al barri i farà uns 25 anys que m’ hi vaig instalar definitivament.

He estat membre de l'Associació de veïns i veïnes del barri de la Rectoria i Can Torres i col·laboro amb diverses entitats com el Centre Excursionista Penedès quan organitzen la Papiol Extreme, amb l’ AAVV del Barri per festa major, entre altres.

Sóc membre de l'Assemblea d’Alternativa per Olèrdola des de fa uns 14 anys i formo part del Grup Gestor de la mateixa des del 2021.

Em presento dins d'aquesta candidatura pel valor humà que hi ha dins el grup, per què som plurals, ens uneix Olèrdola i les ganes de treballar pels seus veïns i veïnes.